Pracovní příležitosti

Bez nahraného životopisu nejsou výsledky optimalizovány.

Specialista zákaznické péče

Co budeš dělat?

  • Tvým cílem bude v první řadě spokojený zákazník
  • Naši klienti se na nás obracejí s žádostí o radu, reklamací či dotazy na naše produkty – Tvým úkolem bude jim co nejlépe pomoci
  • Někdy Ti s řešením pomůže kolega nebo náš servisní partner
  • Klademe velký důraz na digitalizaci a automatizaci (každý si rád ušetří práci :-) ) a budeme rádi za každý nápad
  • Nejčastěji budeš komunikovat přes telefon, ale určitě využiješ i e-mail
  • V našem oddělení ZÁKAZNICKÉ PÉČE budeš pravou rukou pro naše obchodní partnery, ale i náš obchodní tým
  • Tvoje role bude klíčová při řešení různých obchodně-administrativních činností a celého procesu realizace fakturace a dodání zboží

Co od tebe očekáváme?

  • KOMUNIKATIVNOST - předání těch správných informací správným způsobem je základ!
  • PROFESIONALITA - aneb zodpovědnost za to, že úkoly, které Ti svěříme, budou splněny nejlepším možným způsobem
  • POZITIVNÍ PŘÍSTUP A FLEXIBILITA - bez toho to bohužel nepůjde :-)
  • Čeština nebo slovenština je nezbytností! A někdy využiješ i ANGLIČTINU - pokud jí umíš, máš výhodu
  • Měl/a bys mít už nějaké ZKUŠENOSTI v oblasti péče o zákazníky a pokud to bude přímo v energetice, je to velké plus! :-)

Co ti za to nabídneme:

  • Budeš mít prostor pro vlastní iniciativu.
  • Neformální a přátelské prostředí rodinné české firmy s velkým potenciálem.
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domu.
  • Moderní kanceláře kousek od Metra Želivského, zastávka autobusu pár kroků od kanceláře (součásti budovy restaurace a fitness).
  • 4 týdny dovolené, příspěvek na stravování a multisport kartu.
  • Občerstvení na pracovišti zdarma.

Mám zájem o pozici

Přidat nové CV

Přidat další soubor